Sharepointprodukter.se

Avvikelsehantering

Vi erbjuder ett smidigt, säkert och skalbart avvikelsesystem, som fungerar med intranät och Teams i Microsoft 365

 

Behöver du hjälp med avvikelserapporter, att hantera, registrera samt följa upp er avvikelserapportering?

 

Digital Avvikelsehantering i SharePoint för intranät och Teams i Microsoft (Office) 365 fungerar för alla organisationer.

Applikationen gör det enkelt att dokumentera fel och brister som påträffas inom verksamheten, samt att lösa problem och hitta förbättringsmöjligheter.

 

I den digitala avvikelselösningen kan man enkelt skapa avancerade avvikelseflöden och kvalitetssäkra sin verksamhet.

 

 

Vill du veta mer?

Låt en Microsoft 365-specialist visa dig!

 

Kontakta oss idag

 

  • Fungerar smidigt med intranät och Teams i Microsoft 365.
  • Rapportera, hantera och följa upp ärenden.
  • Tydlig överblick över antal avvikelser i organisationen.
  • Fullständiga och anpassade arbetsflöden.
  • Välja de aviseringar man vill använda.
  • Lätt att administrera både interna och externa ärenden.
  • Mejla externt in nya ärenden.
  • Rapporteringsverktyg för interna och externa revisioner, ronder och utredningar.
  • Startsida med bra överblick över egna ärenden och andras.
  • Full koll på pågående, avslutade och arkiverade ärenden.

Korrigera och förebygg brister i din verksamhet

 

På ett effektivt och säkert sätt kan ni korrigera och förebygga fel och brister.

 

Systemet för digitala avvikelser är flexibelt, enkelt och kostnadseffektivt, fungerar i er redan existerande IT-miljö och kan skräddarsys för att passa era behov och krav även i framtiden.

 

Inga extra licenser eller flera inloggningar krävs. Helt enkelt en fullt anpassningsbar avvikelseapplikation efter era önskemål.

 

  • Lätt att bifoga filer till ärenden.
  • Systemet formas för rätt flöde. Regler sätts upp i mallar och fält så att rätt person blir aviserad.
  • Ange var och när e-post ska skickas ut.
  • Ärendefälten kan anpassas med förslagsvis: Ärendenummer, Datum, Titel, Status, Prioritet, Flaggning, Ansvarig person, Datum för uppföljning, Händelse, Bifoga filer, Kommentarer externa som interna, Slutdatum.
  • Historik syns om senaste aktiviteter, vad som hänt, vem, vad osv.
  • Ta ut statistik/logg.
  • Integrerat med Active Directory.
  • Går att anpassa till svenska, engelska och andra språk.

Mer information och referenser

Vi berättar gärna mer om hur vi har hjälpt andra bolag. Du kan även själv höra dig för med våra företagsreferenser.

 

Vill du veta mer om Avvikelsehantering i SharePoint? Se en demo?

 

 

Kontakta oss

Anpassas för att passa ditt företag

Våra färdiga lösningar är säkra, kompletta, skalbara och prisvärda. De passar mindre verksamheter, myndigheter och stora globala bolag. Både offentlig och privat sektor.